pühapäev, 28. jaanuar 2018

9. september 2017 Kasari jõel

Ühes varasemas loos ma kirjutasin soovist iga suvi Rannapungerjat külastada. Enamasti ongi see unistus täitunud. Minu unistuste hulka kuulus ka Kasari jõel kalastamine. Ma ei oska öelda, miks just sellele jõele ja miks mitte näiteks Pärnu või Võhandu jõele. Totter kinnisidee?

Septembri algusel võtsimegi teekonna ette. Kloostri silla juures on hea paati vette lasta ja siin on ka vaatetorn. Risti-Virtsu maanteelt juhatasid siia teeviidad (kaart: https://kaart.delfi.ee/). 

Naga ikka sättisin mina ussid-õnged-spinningud valmis ja teised pumpavad paadi täis ja panevad asjad paati.



Algul hakkasime paadiga ülesvoolu sõitma. Ma olin varasemalt arvamusel, et Kasari jõgi on üsna lai jõgi, aga kohapeal selgus, et väga lai see ei olegi.



Õngitsedes kogu aeg näkkis, aga kätte saime ainult eriti väga väikeseid kalu. Muidugi lasksime need vette tagasi.

Pöörasime ennast ringi ja sõitsime nüüd mõne kilomeetri allavoolu. Jõgi on endiselt kena, aga nüüd sattusid konksu otsa ainult suured särjed. Saagi mõttes totaalne muutumine!  


Kuidagi ootamatult hakkas pimedaks minema. Viimased asjad tõstsime autosse juba päris pimedas.

Üks mis kindel – järgmine nädalalõpp tuleme uuesti!

Heiki Koov
heiki@koov.ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar